AYBASTI’MIZI GÜZELLEŞTİRMEYE DEVAM EDİYORUZ

18 Haziran 2026
AYBASTI’MIZI GÜZELLEŞTİRMEYE DEVAM EDİYORUZ
İlçemizde sürdürülen altyapı ve üstyapı çalışmaları kapsamında, altyapısı tamamlanan cadde ve sokaklarımızda üstyapı yenileme ve çevre düzenleme çalışmalarımız kararlılıkla devam ediyor.
Hükümet Caddesi ve Lise Caddesi’nde eş zamanlı olarak yürütülen üstyapı yenileme çalışmalarıyla ilçemizin ulaşım konforunu artırıyor, kent estetiğine katkı sağlıyoruz.
Bu önemli hizmetlerin Aybastı’mıza kazandırılmasında desteklerini esirgemeyen Ordu Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Dr. Mehmet Hilmi Güler’e, OSKİ Genel Müdürümüz Sayın Murat Us’a ve emeği geçen tüm ekip arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum.
Aybastı’mız için gece gündüz demeden çalışmaya, üretmeye ve hizmet etmeye devam edeceğiz.
Genel ile ilgili diğer haberler